10 December 2008

اتاق موسیقی

دوست خواننده‌ای که نام و نشانی از خود به‌جا نگذاشته و میل ندارد پیامش منتشر شود، می‌خواهد که من "به‌شکلی" پاسخ دهم که آیا مسئول اتاق موسیقی دانشگاه صنعتی در دهه‌ی پنجاه و مسئول تکثیر نوار در اواخر دهه‌ی پنجاه و اوائل شصت بودم؟

با سپاس از این دوست خواننده، شکلی بهتر از این به عقلم نرسید! پاسخ کوتاه این است که: آری، من اتاق موسیقی دانشگاه صنعتی آریامهر (شریف) را در سال 1351 پایه ‌گذاشتم. اما در سال 1356 پس از پایان تحصیل از دانشگاه رفتم و کار را به یک گروه سپردم.

و پاسخ مفصل‌تر: اگر در همین ستون سمت راست روی "سایت شخصی" کلیک کنید، آن‌جا پیوند به داستان "کار در اتاق موسیقی" و نیز بیوگرافی مصور مرا می‌یابید. نیز، در اواخر دهه‌ی پنجاه و اوائل شصت مسئول تکثیر نوار بودم، اما نه در "اتاق موسیقی". در این نوشته بخوانید کجا!

3 comments:

Anonymous said...

http://zamaaneh.com/movie/2008/12/post_142.html

/BK

Anonymous said...

سلام و خسته نباشيد
شما كار بزرگي را در اطاق موسيقي دانشگاه صنعتي آن سالها پايه گذاشتيد ... اينكه چقدر در شناخت ما به موسيقي كلاسيك و آشنائي با بخشي از زيبائي هاي آفريده انسان كمك كرديد .. اينكه چه جانهاي شيفته اي مانند تورج و مصطفي مسعود حسين فرزاد طاهره و بسياري ديگر هر چهار شنبه عصر در اطاق موسيقي گرد مي آورديد و آنقدر زياد بودند كه ازدحام ميشد و خيلي ها هميشه روي زمين به توضحات شما در ابتدا برنامه وسپس به موسيفي گوش ميدادند خاطره هائي است كه هيچگاه از ياد هيچيك ما فراموش نمي شود .. اميدوارم كه همچنان به پراكندن اميد و زيبائي استوار و پاينده باشي

حسن said...

بخش اتاق موسيقي در وب سايت شما معركه است و مرا با يك نفر كه نمي شناختم آشنا كرد
Alla Pugacheva

سپاس فراوان